Blåsa Datorn

Har suttit och sparat verkligen allt på min bärbara hårddisk som jag fått av mitt hjärta! Ska om installera datorn så den blir ren och fin :) Sitter just nu vid Tomas mini laptop.
Hjärtat tränar en stund på wii och han provade precis sin kavaj med tillhörande byxor. Det syns verkligen att han gått ner i vikt, han kunde ha på sig byxorna med ett par mjukisar under och dom va ändå sjukt förstora..

Vaknade inatt av att jag hade väldigt ont i halsen, kunde knappt svälja. Mådde sådär i skolan och när jag kom hem tog jag en verktablett så nu mår jag OK! Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa, se film, idol och käka ölkorv ;D
Vad ska du/ni göra?

Imorgon ska jag och några tjejor ut och äta middag, jag hoppas jag mår bättre imorgon. Under helgen har jag tänkt skriva lite på examinationsarbetet, träffa kusinvitamin och fotografera och lära henne lite i PS (PhotoShop).

På fredag åker jag till Stockholm, möter min älskling där som varit uppe på jobb. Vi ska ligga över till söndag morgon. Länge sen jag var där nu, minns knappt hur det ser ut. Var inte gammal då!

Jag får väl säga, Tack å hej lever pastäj!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR