Tisdag 19/4

Ännu en solig härlig dag framför oss! Har seminarium kl. 13-16 idag. Inte så roande kanske, men för att klara Duggan så kanske man borde masa sig dit?! Hur sjutton skall man kunna lära sig 40 olika begrepp? Till varje begrepp skall man kunna förklara vad det betyder, berätta någon erfarenhet och en nackdel!

Sedan är det stan som gäller en stund med syster yster. Hon ska köpa present till sin boyfriend och jag skall köpa lite fler basplagg, riktigt gött att använda det till vardags. Sedan blir det bio och käk ute.

Have a nice day!

härlig bild på dig :)



svar

okej :) ja jag tycker det jag med, får ju ändå inge betalt för att jobba nu eftersom det är praktik så det kan vara skönt att vara hemma under en storhelg :)

jag måste också plugga, sitter och gör detn u, fick ett liet skäll maiil ifrån min lärare som inte fått in min senaste läxa ... :/

svar

usch det låter inte speciellt skoj måste jag säga :/ fattar inte hur lärarna tror att man ska lära sig så mycket på så kort tid liksom ;S

svar

okej, hoppas det går bra för dig :) håller tummarna :) tack så mycket :D kram!

M

härlig bild :) Jaa flika till den är nog ett alternativ så det inte blir en tjock etapp på båda sidor :)

Tack så mycket!:-)

svar

håller tummarna att det går bra idag! :D

gu så söt blogg!! hoppas allt är fint med dej?

Hoppas det går bra med pluggandet! ;)

Söt bild!! :D

Junitjej

Vilken fin och trevlig blogg du har!

sv; yees det var skoj :D

sv; nej det fattar inte jag heller :o

taack :) detsamma :)

Vackra bilder i din header!

Kul med shopping. :D Vilken sööt bild! ^^



sv: Två sextioåringar som brevvänner? :D Det låter jättekul ju. :D

Anonym

SV: joo jag tycker du ska ha mittbena och så som på bilden, men flika till det :)

Ingen fara!

Javisst, alltid lika kul :)

LIENE

Skön bild, haha:D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR