Mitt nya jag

Nu har jag läst klart boken Mitt nya jag. Den föll mig väldigt i smak. Jag har legat och läst i flera timmar denna veckan. Boken handlar om en tjej som är med i en bilolycka och tappar minnet. När hon vaknar på sjukhuset kommer hon inte ihåg 3 år av sitt liv. Hon har man och är gift och jobbar som chef på ett mattföretag. Men det minns hon inte, hon får börja om från ruta ett. En del spännande grejer händer, men kommer inte avslöja mer ifall det är någon som vill läsa :)

Helena

:) Den boken har jag med men har inte hunnit läsa den. får ta o göra det nu på semestern.

Jenny

Gillade den boken riktigt mycket! :)

Gillar din blogg helmycket!

Åh älskar Kinsella! Den där boken måste jag läsa! =)

Rania

sv: åh, tycker du?! Tack! ja jag har ju pluggat det i 13 år så nåt borde väl ha fastnat ;D bara att öva! jag läser bara böcker på engelska, och pratar mkt med folk i andra länder osv ^^

Den är skitbra :D

Älskar Kinsellas böcker!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR