Aldrig mer shoppa på Broadway i Göteborg!

Köpte ett par rosa Converse där för ca 2 månader sedan. Har knappt använt skorna och i förra veckan när jag skulle sätta på mig ena skon så gjorde det sjukt ont i hälen. Då har det fan gått hål på det där tyget som är där. Och huden nuddar liksom en hård grej, (hård kant typ) kan inte förklara vad det är men ni fattar säkert! (hoppas jag). Gick dit med skorna idag och han var sjukt otrevlig och skyllde på att jag tar av mig skorna på fel sätt. Och så sa jag att jag inte alls gjorde det, då bara skratta han och sa att jag visste gjorde det som alla andra ungdomar! Sluta med att jag fick gå till skomakarn och betala 130 spän för att han skulle laga den jävla skon! Plus att det skulle ta 2 dagar. Och efteråt kom jag på vad fan gjorde jag inte det själv för!?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR