Brunch och träning

Åkte in till stan vid 12-tiden för lite brunch med Johanna och Martina idag. Det blev på Hagabadet, väldigt fint! God mat också. Men det är väl själva grejen med att träffas och bara sitta och snacka lite skit som gör det så mysigt. Sedan åkte jag hem för att gå till gymmet såklart. Det blev 30 minuter crosstrainer + 10 minuter magövningar. Sedan så ställde jag bilen vid den gamla lägenheten och tog min cykel hem och det tar ca 10-15 minuter att cykla! Så i morgon ska jag ta cykeln till busshållplatsen som ligger vid gränsen från Kungälvskommun och Göteborgs, har valt att köpa busskort som endast gäller i Göteborgskommun. (spara pengar) Ska jobba mellan 8 och 13.30 hela veckan men måste ställa klockan på 05.40 :/ Jag sitter här och är dödstrött nu så det blir nog att lägga sig om en stund så man orkar upp i morgon!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR