Första natten i lägenheten!

Igår efter jobbet hämtade jag ut nyckeln till lägenheten. Jag och pappa bar upp sängen och han började skriva ihop den. Medan han höll på med det så körde jag och Sofia mellan den gamla lägenheten och den nya med annat. Vi skulle egentligen på kalas vid 18 tiden, men eftersom jag ville komma i ordning och sängen inte var färdig på långa vägar så kom Sofias Viktor förbi och gjorde resten. Pappa åkte själv iväg på kalas och jag och Sofia packade upp porslin och annat som man kunde pyssla med. När sängen var klar åkte vi iväg och köpte mat. Vi kunde inte riktigt bestämma oss, men det blev kycklingrulle för mig. Innan jag gick och la mig så åkte jag till gamla lägenheten och tog en dusch, fick också med schampo och balsam m.m.

Väl hemma igen så släkte jag ner och tände lite mysiga ljus. Det var mysigt att krypa ner i en ny bäddad säng. Men jag har inte sovit jätte, jätte bra! Det är väl så i början. Allt är ju så nytt! I morse när jag vaknade satte jag på lite musik och låg kvar i sängen en stund till. Sedan åkte jag iväg till affären för att handla lite. Hade inget i kylen förutom colan från igår och en halv kycklingrulle. Sitter och väntar på att pappa ska komma förbi med en gardinstång så jag kan få upp lite gardiner! Blir väl att fortsätta denna dag med att få in allt där det ska vara. Hoppas ni får en bra dag allihopa :) (Bilder kommer senare)


[länk]



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR