Dag 10: Detta gör mig glad


Haha! Det kanske låter hel knäppt att man blir så glad av en bil som jag blir! Det bara är så. Man blir helt lycklig av att köra runt i denna bilen. Ni måste nog åka med en sväng för att förstå :D Nu ska jag ta och äta lite frukost sedan bär det av in mot stan med denna skönhet!

Gud vad härligt!

Nej solen ligger på litegrann här men det är kyligt ute :(

Vad bra att den gör dig glad iaf! :D

Jag blir också helt sjukt glad av att få glida runt i min kära Volvo. :D En 740 som har fler år på nacken än mig, men som är en av mina käraste ägodelar.



sv: Skönt att saker och ting rett upp sig efter separationen och att du inte är deppad längre. :) Det låter jättetrevligt med en egen lite etta. Då får du fixa den precis som du själv vill. ^^

usch vad tråkigt :(



Inte så mycket, planerar inför kvällen :) dudå?

sv: haha ;)

Allt bra med dig annars då? :)

Idag ska jag fira in sommarlovet ordentligt! haha :D

Japp :D

Linnéa

finns inget bätttre än VOLVO! :D

Linnéa

Tack! :) Volvo äger! :D

Mandy

Fin blogg!! håller själv på försöka få min se lite mer proffsig ut, typ som din. Går långsamt. :P Vet iaf hur man lägger upp musik och videos nu. Ligger en video i ett nytt inlägg nu, ta en titt :D x

sv: Det är det absolut! :D Speciellt när man får vrida upp favoritmusiken så att högtalarna vibrerar, sätta på sig solglasögonen och bara gliiida fram. ;D Haha.



Det är ju alltid bäst när man får göra som man själv vill. ;)

Fin blogg :)

sv: Okej, roligt! :)

Med mig är det bara bra. själv då? :D

josephine

Ha världens bästa onsdag!

josephine

sv tack!

Elin

fin design du har :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR