Dag 12: Min vardag

Om jag ska visa min vardag i bilder kan det nog bli en del så jag förklarar i text.

Går upp när jag vaknar eller när klockan ringer sätter på datorn och går ut i köket och fixar något ätbart. Kletar in ansiktet med skit för att sedan lägga på lite make up. Tittar igenom garderoben i typ 100 år för att hitta något att ha på mig. Oftast är det inget som passar damen!

Om jag inte ska jobba utan är ledig så kan vad som helst hända. Antingen umgås jag med någon eller så åker jag iväg ensam och fotar. Eller så stannar jag hemma och spelar The sims 3. Fotar massa onödiga ting. Drar ner till gymmet och svettas lite eller nåt...

Tycker inte alls om detta inlägget.. tycker det blev lite knepigt att förklara vad jag brukar göra eller hur min vardag brukar se ut. .. det kan hända så mycket olika saker från dag till dag. .. var nära på att radera det flera gånger under tiden jag skrev. Skitsamma nu publicerar jag!

Det är alltid roligt att se hur någons vardag ser ut (:

LIENE

haha, sätta på datorn och sen leta efter mat är också det första jag gör:)

Åh, sims ♥ Fast jag är stucked med 2an jag!

Åh nej .. nu blev jag påmind om the sims 3!! Jag har så lätt att fastna för det spelet. :P Men har inte spelat det på länge nu. ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR