Dag 9: En vårbild

veronica

sv: Allt är bara bra :) hur är det med dig?

Söt bild! =)

sv: Okej, det låter skönt! :)

Jadå :)

Anonym

Kan inte använda liveprofile längre, förstörde telefonen. Men jag har whatsapp nu, det är mycket bättre! Installera det! :)

Erik

Jäävlar vilken grym bild! måste försökafå en sådan på min gamla krake:)

Anonym

Sv; finns bara en till blackberry, och den är gratis.

linda

hejhej :)

jag har min första frågestund på bloggen och det vore jättekul om du kunde fråga någon, vad som helst :)

här har du en direktlänk: http://liindarunnfffors.blogg.se/2011/june/fragestund.html#

Anna

Det är inskolning på mitt nya jobb, så det är inget allvarligt :} hihi

veronica

sv: Härligt att höra :)

Ska du hitta på nånting roligt i helgen då?

linda

svar: ja, det är ju sant ;p men det är bara att fråga vilken fråga som helst :)

Anonym

fyfan vad söt jag dööör :D vad för ras´?

My

Söt!

söt!

angie

Så söt!

kim

Vilken sötnos!

Vilken fin bild på söta vovven :)

julia

söt :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR