Fixat och donat

Har fixat med nytt pass idag. Fy vad jag verkligen hatar att ta passfoto! Varför, varför blir man alltid så jäkla ful på dessa kort? Gillar det inte! Ser inte fram emot att visa upp det nyllet sedan. Kanske blir en sista minuten om en vecka (troligen inte) eller så blir det av i slutet av augusti när mitt sommarjobb är över. Åka iväg 1 vecka och ladda batterierna inför höstens pluggande (:

Gick en sväng i Kungälv med Sofia och Viktor under dagen också. Sedan åt vi en mysig lunch på kinan.

Anonym

var iaf super söt :)

va fin bild! :)

Tycker den va jättefin iaf :)!

Hoppas du har haft en fin dag :) x

sv. I Sthlm :)

veronica

sv: Låter inte helt fel :) skönt ju!

Jag ska gå på familjefest :)

Linafoto

Svar: Tack så mycket ! :)

Jag håller verkligen med dig, det är omöjligt att se bra ut på passfoton. Jag ser helt hjärndöd ut.



sv: Spännande med en sistaminutenresa. :D Vart ska du flytta och vad ska du jobba med?

vilka ska du åka med:P?

LIENE

Fin bild:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR