Hatar mat just nu!

Jag är så fruktansvärt trött på att äta just nu. Orkar knappt äta frukost. Tillagar det enklaste, som idag blir det 2 kokta ägg med majonnäs. Vad är det att äta till frukost egentligen? Till lunch och middag äter jag lite taco-köttfärs eller en kött/kycklingbit. Orkar inte fixa några grönsaker till heller. Enstaka gånger kanske jag har en kall dressing till i alla fall. JAG måste skärpa mig. Kanske borde göra blomkålsmos idag för att jag ska få i mig lite vitaminer m.m. Har ni tips på vad man kan göra när man känner sån här olust till mat så får ni gärna ge lite tips :)

såg gott ut!

Vi körde bara ihop en färdig soppa som var hur god som helst. Soltorkade tomater och basilika! :) Men blomkålsmos låter också riktigt gott!

LIENE

nötter, hehe, innehåller alla ämnen:P men man kan nog inte leva på det. Pasta är lättast men det är inte heller något bra alternativ. Äggröra, omelett med olika saker i (man kan bara ta frysta grönsaker på en påse) och andra äggrätter är väl bäst och enklast:) gott blir det också.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR