Hej bakis!

Drack lite vin igår. Mår väl inte jätte bra idag kan jag inte påstå! Finns väl inte så mycket mer att säga. Har en positiv nyhet i alla fall. I fredags ringde ett företag som ville att jag skulle börja jobba hos dem i måndags. Så hela nästa vecka blir det jobb igen. Vi har långledigt eftersom personalen jobbat in timmar! Kan väl behövas, hade inte orkat jobba i morgon!

Nu ska jag äta en stor fet pizza eller nåt! Haha neejj inte jag inte. Sallad blir det här!

sv; tack så mycket :D

RE: kul att jag kan inspirera någon :) hihi. allt bra vännen?

RE: vi lämnade in en tenta i "Förskoledidaktik med inriktning mot naturvetenskap och teknik" :)

RE: men kompletteringen klarar du, lätt som en pl'tt - jag tror på dig :)



tråkigt att höra angående kuratorn, men det kanske är lika bra?! de är ju där för att hjälpa dig :) det är bara att ta en dag i taget och kom ihåg, du är stark!



med mig är det helt okej, var hos tandläkaren och helt plötsligt är man 3000:- fattigare :(

RE: jag tror att man samlar på sig så mycket oarbetade "tankar och känslor" att när man väl börjar prata med någon om det så bubblar allt upp till ytan och då är det svårt att inte brista. men det viktigt att veta är att det blir bättre!



jag tror att du kommer växa som en person igen när du flyttar. du kommer hitta tillbaka till den var samtidigt som du kommer att lämna en del av den personen du var för en ny, en mer självsäker tjej :)



det håller jag verkligen med om, alltså att träffa dig :D mig träffar jag ju tyvärr varje dag ;D haha. vart bor du? :D



jag har haft en inflammation i en tand tre ggr så nu sa de att de ända de kan göra för att jag inte ska få några fler är att rotfylla :/ betalade 2000 idag och har typ 1250:- kvar att betala för nästa gång :( nej det har jag fan inte, borde nog göra det för jag har grymt mycket problem med mina tänder och jag är JÄTTE rädd för tandläkare så jag går typ aldrig :( kram gumman!



RE: ja men verkligen. man måste få gråta ut och det gör en verkligen inte till en sämre människa > snarare starkare!



gud vad härligt, blir riktigt glad för din skull :) och jag tror på dig, du kommer klara det :)



Oh I see, gbg-landet hihi. jag ska eventuellt dit för att gå på liseberg :D



jo men precis, jag har ju så sött saliv typ så det nöter på mina tänder :( kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR