Horoskop

Tvillingarna 22/5-21/6

Detta är det perfekta ögonblicket att göra ett avsteg från ditt livs manus . Två härliga veckor väntar med flirt, romantik, glitter, flärd och fina affärer. Sommaren visar sig från sin allra bästa sida och ditt enda bekymmer är att du kan bli ganska slutkörd efter ett tag. Inget att undra över egentligen med tanke på det uppskruvade tempot. [länk]

 

Undra om detta stämmer? Jag känner mig verkligen helt slutkörd i kroppen. Men försöker hålla tempot uppe ändå. Denna veckan består av packning, planering inför flytten och en massa träning. På fredag är det både flytt och första jobbdag på sommarjobbet och sedan är det kalas för min farbror på kvällen. Det är därför jag är lite off, har ganska mycket att stå i. Hoppas ni förstår mina söta vänner! Har inte glömt er, det måste bara lugna ner sig lite.

Lina

Å, tack! Det hade varit mysigt! :)



Hur går det med flytten? Hur stor lägenhet blir det?

Klart vi förstår dig!! =)

Elin

Ska du göra något roligt i sommar :)?

LIENE

sv: det är lugnt:)

Följer en såndär horoskopsgrej, sjuk, för det mesta stämmer in på mig ;P

M

SV: Jag är från onsdag till måndag! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR