Tisdag

God morgon!

Nu har jag suttit vaken i ca 1 timme och väntat på att gymmet ska öppna. Träningskläderna är på och de rosa pillerna ska strax stoppas i min mun! Efter träningen ska jag åka till mamma och pappa. Jag ska byta däcken på bilen :) Sen vet jag inte vad som händer idag. Kanske åker och köper lite färg till håret som jag glömde igår. Åkte med mamma till Borås istället och shoppade i vår favorit affär. [Hjärterum] De har 50% på vissa varor nu. Jag köpte ett PIP förkläde och en söt liten påse. Ni kommer få se bilder på detta när jag flyttat!
Ha en bra dag!

SV: Jag är förkyld och har ont i huvudet:/



Vad gör du??:)

KRAM

LIENE

Fin bild:)

SV: Du kan ju alltid försöka!:D

KRAM

SV: Hahah, kul!:D



Vilken färg är det?

KRAM

SV: Okej, fint!:D



Hoppas du får en bra dag!:D

KRAMAR

kim

Det är vi sannerligen :)

Hoppas ditt pass gick bra!

härlig bild :)

svar

det är jätte mysigt med minigolf :)



aw, söta duu! :D jag saknar mig blogg också ^^ hihi.. har haft noll motivation till bloggen sista tiden för det är så fruktansvärt mycket runt omkring med idioter, sen ska jag och min man flytta nu den 1a och skolan tar knäcken på mig! :/ kraamar!

Vacker bild! =)

svar

det brukar ordna sig till slut :) förr eller senare.

jaha? :D vart ska du flytta dårå? :D kul att du också ska flytta :D hihihi

Linn

Sv: Mm de bästa som finns är nya skor, haha :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR