Uppdatering

Den senaste veckan har varit full med plugg. Har suttit uppe till sent på nätterna och läst massa böcker. Så igår efter skolan så körde jag ett gott pass på gymmet och sedan blev det spontan fest på Tjörn för att sedan åka vidare till Trollhättan. Riktigt trevligt var det! Men man mår ju som man förtjänar idag. Håller på med tvätten och ska snart åka iväg ett några kompisar som jag blev inbjuden till nu ikväll.  Blir god mat och möjligtvis lite godis!

Svar: det förstår jag :))

Just nu har jag en frisyrtävling på min blogg,passa på att visa upp din snyggaste frilla för alla mina läsare här:

http://rafaelasfoton.blogg.se/2011/november/tavling-2.html#comment

Gillar du inte såna härna kommentarer ber jag om ursäkt och önskar dig en awesome helg!

Sandra

Ikväll har vi ätit god mat och dessert framför så mycket bättre och sen har vi kikat på en film på tv3.



Vad gör du?

Kram

Jadå det har jag haft, dudå? :)

Sandra

Låter som en härlig dag/helg!



Vad gör du ikväll då?

Kram

martina

kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR