En magisk kväll, där kameran skulle ha varit med...

Jag befann mig på en plats med några bekanta och helt plötsligt öppnade sig himlen och det blev ett fantastiskt ljus. Även färgerna var helt magiska den kvällen. Det var nära en strand, så jag sprang ner för att fotografera det underbara jag just fick se. Jag hade gömt min kamera på en parkbänk under min tröja. Men när jag väl skulle ta fram den, så fanns den inte där! Det var mörkt ute och jag kunde bara koncentrera mig på de fina färgerna som speglade sig i vattnet och kom från himlen. Stjärnorna var sådär perfekta. Jag hittade verkligen inte kameran. . vart sjutton hade den tagit vägen?

 

Jag kände hur paniken växte inom mig. Jag fick nästan andnöd och det kändes som hjärtat skulle stanna... då vaknade jag och insåg att det var en dröm. Det första jag gjorde var att gå och titta i väskan så att kameran låg där den skulle. Det gjorde den. Vilken tur!

Jag tror att Charlotte blev lite påverkad av allt Photoshopande igår kväll.

[weheartit]






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR