Packar inför Sundsvalls vistelsen!

På torsdag klockan 8.42 sitter jag på tåget mot Stockholm för att sedan byta tåg och till sist hamna i Sundsvall. Det ska bli sjukt skoj att träffa Michaela! Men innan jag ens sitter på tåget så måste jag koncentrera mig på vad jag ska packa i min "lilla" resväska! Det är sjukt jobbigt att packa, man vet aldrig om man fått med det allra viktigaste.

Antingen har man med sig för lite kläder, eller för mycket, eller helt fel kläder efter väder. Men man ska väll inte tänka så mycket kanske. Det blir som det blir. Något jag inte ska glömma är kamerautrustningen i alla fall. Har ju morgondagen på mig att packa och tvätta upp lite tvätt innan nervositeten sätter fart ordentligt. Jag är nervös över att jag ska komma bort, gå på fel tåg osv ;D haha! Nu ska jag kila iväg och färga håret på min kära syster!
JOZ♡

Hej! Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Hoppas du får en bra dag! Kram

DR

Trevlig kväll!

DR

- nämen det är lugnt! alla kan inte vara fotbollsintresserade! kram fina du!

Rania

sv: tack! :3

va roligt att åka iiväg! hoppas det blir en trevlig resa! puss

JOZ♡

sv: ok tack för din åsikt :)

Michelle

Så härlig blogg(:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR