Sånt där mespass

Ska strax iväg till gymmet och köra ett sånt där mespass som inte ens är värt att köra egentligen känns det som. Men eftersom jag var dum i huvudet förra veckan och körde på som vanligt dagen efter jag hade haft feber så börjar jag nu känna att kroppen säger ifrån. Har haft tryck över bröstet och fått konstig hosta. Så idag ska jag endast promenera på bandet i långsamt tempo och kanske cykla lite. Ni tänker säkert - men varför går du inte bara ut och går? Jag kan inte det, måste få min tid inne på gymmet. Annars blir jag tokig. Så därför tänker jag åka dit idag för att få vara i miljön. Snacka om träningsskadad!

Tips:

För er som kan köra hårt och vill fettförbränna, kör såhär: Ta på dig långbyxor, tajta som slappa. En tjockis tröja, så att du svettas som fan. Om du inte är jätte tränad så kan du börja med 10 min lätt motstånd (för mig är det på tvåans)  på Crosstrainern, 10 min med lite mer motstånd (för mig är det på sexan), 10 min med samma som första tio minuterna. + 450 situps.

Men känner du att du skulle klara av lite mer. Så kan du köra såhär som jag gör nu:
Klädsel samma som ovan. Crosstrainer: 15 min lättmotstånd (tvåan), 15 min med lite mer motstånd (mellan 6-9), 15 min med lättmotstånd (tvåans) och 15 min löpning på löpbandet. + 300 situps!

Lycka till!

Hajjar inte riktigt det där med 450 el 300 situps.. Varför inte ex 6x10 situps med 5-10 kgvikt ist? Kan lova det bränner i magen även då men lite mer tidssparande... ;)

sv: ja man blir riktigt beroende! :(

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR