Första skoldagen

Idag var första skoldagen efter en 3 månader lång paus. (sommarlov) Där mycket jobb och andra saker hänt. Det kändes kul att vara tillbaka igen. Äntligen läsa något man valt helt själv. Två kurser i specialpedagogik har jag framför mig nu :) Ska bli spännande och jag tror jag kommer få lära mig mycket som jag inte vet!

Jag kan ju säga att jag är riktigt trött nu. Skulle kunna gå och lägga mig och somna med en gång. Inte van vid att sitta stilla från 10-15. Lyssna på en massa information och sedan dra till gymmet för ett hårt styrkepass. Det skulle ju vara pinsamt om jag gick och la mig nu. Men jag ska erkänna att det är det enda jag tänker på just nu! haha

Rania

Jag kom in på fotoskolan i Göteborg, efter att ha sökt i 2 år woooh!

Rania

tackar!

anna

kul att det kändes bra efter första dagen :)

Svar: Jag köpte de på InterSport. Hoppas du hittade ngt på FreePort, brukar med åka dit :D

Helena

vilka fina bilder du tar i din blogg.

b

Fin bild! :)

Tycker också att det är rätt kul att vara tillbaka igen! =)



sv: tack!! =)

Solin

riktigt fin bild !

RE: tack gumms! hur är allt?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR