Svar på frågan om Appuloss

En av mina läsare ville att jag skulle berätta hur Appuloss fungerade, som jag testade för ett tag sedan. Appuloss är ett tillskott som ska hjälpa till att bränna fett på mage och lår. Jag tyckte inte att de fungerade speciellt bra och nackdelen är att man måste äta tabletterna 1 timma innan varje måltid. För mig blev det ett stressande moment.

För att man ska kunna gå ner i vikt handlar det om att äta rätt. Jag har haft problem en längre period med att äta tillräckligt om dagarna, jag hittade en app för någon vecka sedan som hjälper en att hålla reda på hur många kalorier du ska få i dig och hur mycket du har ätit. Appen heter Shape Up. Äter man tillräckligt och tränar regelbundet så går man ner automatiskt. Så prova att lägga om kosten, skriv ett matschema och träningsschema..kör några veckor och när du märker att du får i dig alla de kalorier du ska ha, så kan du testa t.ex. Oxielite Pro. Minskar fettupptaget i cellerna runt midjan.

När man vill gå ner i vikt tror man att man ska minska på maten, man ska fortfarande äta väldigt mycket. För mig är det fortfarande svårt att få i mig tillräckligt med kalorier om dagarna, det är också därför min viktminskning går trögt. Går det trögt för dig med? Titta då över om du får i dig tillräckligt, öka mellanmålen t.ex.

Förlåt för sent svar, har inte rört datorn på flera dagar. Hoppas du fick en jättemysig påsk:)



Kramar

sv: Okej! Jo absolut kan jag säga till innan om jag slutar blogga. Håller med om att det vore roligt att fortsätta prata:)



Jo vi hade det bra vi också. Blev fruktansvärt intensivt bara. Blir alltid det när man ska hem och hälsa på och alla vill ses.



Kramar

Lina

Shape Up har jag, den funkar ok för mig då jag ser hur mycket jag äter osv. :) Men hade gärna velat minska på midjemåttet så fler tips på typ hemmaträning, eller vad som, önskas! ;D

Sv Det är ingen fara =) Det blev som ett minijulbord kan man säga. Men bra blev det iaf =)

Vad ska du göra i veckan då?

sv: det är ingen fara, jag svarar alltid sent känns det som..

hoppas allt är bra med dig iallafall :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR