"Var snäll och gå ut härifrån, vi är mitt uppe i en operation"

Under skrivandet av C upsatsen, som är det sista arbetet som skrivs på Göteborgs Universitet, inser jag mer och mer varför jag valt förskollärare som mitt yrke. Jag fullkomligt älskar att arbeta med barn. Vaknar man en morgon på dåligt humör, eller av någon anleding känner sig nere, blir man genast på bättre humör och går runt med ett leende på läpparna så fort man klivit in på jobbet. Barn är såna glädjespridare!
Kashaya

Alltid trevligt när man känner att man valt rätt yrke.=)

sv: Seriöst? Sjutton vad surt. Tur att du hade den kvar än så länge då:)



Dagen har varit okej. Din?



Ha en fin helg!

Själv har jag besök av min pappa så ska umgås med han:)

sara

Ja det e nog det bästa yrket som finns att jobba med barn =)

Själv är jag uppvuxen med mindre barn runt benen hela tiden, så ärligt, jag är trött på ungar^^



Tack snälla:)

Kram

sara

vi har vanligt men ska väl gå över å bli reggio inspererat

sv: okej, näe inget speciellt :)

kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR