Gran Canaria here we come!

Eftersom man legat på soffan och tittat på resor idag kan jag nu meddela att vår resa är bokad. Vi åker till Gran Canaria i januari. Vi ska vara borta 1 vecka och jag längtar så sjukt mycket. Bara jag och min fina Rickard ska åka iväg, sola och bada! Jag har aldrig varit där tidigare men det har Rickard. Tidigare har jag aldrig vågat ta med mig systemkameran, förstår inte varför egentligen. Om man är van vid att fotografera med en bra kamera och endast tar med en digitalkamera under resan, blir man fruktansvärt besviken när man sedan går igenom bilderna på datorn. Man köper ju inte en kamera för att den ska ligga hemma under sådana tillfällen! Har ju försäkring som täcker skador osv. (Bild från weheartit)
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR