Ibland får man...

faktiskt strunta i vissa saker som man bestämt sig för att göra. Idag var en sådan dag. Jag hade bestämt mig för att gå till gymmet och träna. Blev det så? Nej! Och varför blev det inte så? Jag insåg att jag hade alldeles för mycket tvätt i tvättkorgen, den välde över och jag var beredd på att handtvätta underkläderna i diskhon! Jag sprang snabbt ner och kikade i tvättstugan, det var LEDIGT! Kylen ekade tom också, så medan tvätten tvättades och torkade så inhandlade jag lite matvaror så att jag kan äta en bra frukost i morgon. Hade det funnits fler timmar på dygnet skulle jag kunnat träna också, men eftersom jag börjar 6:00 i morgon så ska jag snart gå och lägga mig. Bebis som jag är så behöver jag många timmars sömn för att orka stiga upp!

Känns igen, man får prioritera ibland :-)

Svar: Ja, man får ju göra det. Kul att du lämnade en kommentar :) Hoppas allt är bra och att du får en bra julhelg.
Charlotte

Marielle

svar: Tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR