Lördag morgon

Helg igen! Då har man arbetat i två dagar med de underbara barnen på jobbet. Slappisdagar såhär i juletider. En mjukstart efter ledigheterna är inte fel. Man vänjer sig rätt fort. Eller vad tycker ni? Äter nu lite frukost för att sedan åka till Kungälv och fixa sidecuten, efter det tänkte jag träna en stund. Tränar inte så mycket just nu, cyklar i ca 30 min i lugnt tempo och efter det gör jag benövningar som jag fått från rehab. Försöker komma dit 3 dagar i veckan. Måste få ordning på mitt knä! Min fina Rickard är i Jönköping och spelar idag. De åkte hemifrån vid sju i morse, kände inte riktigt att jag orkade kliva upp snortidigt idag. 

oj vad tidigt, jag gick och la mig klockan sex på morgonen, haha ^^

Svar: Hade du varit ute eller varför var du uppe så tidigt?
Charlotte

Anita

Söt bild :)

Svar: Tack! :) Kul att du kikade in här. Hoppas du får en bra nyårsafton :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR