Man kan förändra, bara man vill!

Jag tittade igenom mina tidigare inlägg och hittade dessa bilderna, jag var tvungen att publicera dem på nytt! 2009 publicerades bilderna, men vilken exakt månad bilderna är ifrån osv. har jag faktiskt ingen koll på. I oktober 2009 hade jag gått ner 10 kg. Från 86,6 kg till 76,6 kg, nu väger jag 73-74 kg. Jag är stolt över mig själv för att jag nu vägt samma såpass länge, jag har haft svårt med det och alltid varit "rund". Mitt mål är fortfarande att väga runt 60 kg. Förra året i december tränade jag alldeles för hårt! Det gjorde att jag skadade mitt högerknä och kan därför inte träna som jag vill. Så fort jag tränar eller anstränger det för mycket får jag värk. Jag borde kontakta läkaren som jag träffade då. I maj skulle jag sprungit Göteborgsvarvet men fick ett intyg på att jag inte kunde delta. Jag är nu anmäld till 2013, men det är bara att glömma! MEN Jag ska inte ge upp ännu, om jag inte kan springa 2013, så kanske jag kan springa 2014 eller 2015. Hade jag inte skadat mitt knä så hade jag antagligen kanske, förhoppningsvis redan nåt mitt mål. Istället får jag acceptera att jag har ett skadat knä och det är mitt eget fel. Att springa på ett löpband i 2 h för att man är så korkat envis, straffar en! Träningen har legat på hyllan bra länge nu förutom när jag tränade 1 vecka tillsammans med Rickard för ca 2 veckor sedan på Sportlife, fick en gratisvecka där. Väldigt kul att träna tillsammans! Skulle kört igång nu i veckan igen på mitt gym, men givetvis blir man sjuk. Nya tag när jag är frisk igen. 
 


 

Fastän jag inte nåt mitt mål kan jag känna mig stolt och tycka att jag förändrats mycket. Visst har jag fortfarande komplex över min mage, det är ju där det mesta utav fettet sitter, som stör mig. Bilderna som jag visar här nedan är tagna under 2012.


Kom ihåg! Sluta aldrig att kämpa. 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR