Radera, framkalla, redigera...

Det finns hur mycket bilder som helst på min hårddisk som jag inte ens redigerat eller öppnat någon gång, bilder som jag inte vill radera ifall man kommer att använda det någon gång framöver. Det finns också massa bilder som jag skulle vilja framkalla och sätta upp på väggen, men vilken vägg? 20 kvm vägg är inte att hurra för! Något jag ska göra är att framkalla bilder från 2012 och sätta in i ett album i alla fall. Vad gör ni med alla era bilder? Hur många bilder och vilka raderar ni/sparar osv? Har ni något system för detta. Tips tack!

åh va fin bild och måste säga att jag älskade din header!
hoppas du får en bra vecka och miljoner kramar till dig!

Svar: Tack! Dock är den från blogg.se inte orkat ändra ännu på grund av att det varit massa fel i bloggen. Gick tydligen inte att kommentera. Tack detsamma! Händer något spec. över jul?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR