Lycka!

Efter en lång period av deppighet på grund av all tid med studentlittertur, uppgifter, examinationer osv. var det dags att åka ut till praktiken och hälsa på. Planera inför ett utgvecklingsarbete som skall göras under några veckor framöver så känner jag mig äntligen laddad igen! Ny energi, en gladare människa och en taggad Charlotte. Jag älskar verkligen valet jag gjorde för snart 3,5 år sedan. Då jag bestämde mig för att utbilda mig till förskollärare! Människor snackar om pengar, att man skulle bli lyckligare för att man arbetar och har en hög lön. Men trivs du jobbet då? Eller går du bara dit för att du får en bra lön? Och hur mår du egentligen? Jag ser hellre att jag har en lägre lön men älskar att kliva upp på morgonen och gå till jobbet. Trivs man på sitt arbete tror jag, att man är en gladare och friskare människa!
Anna

Jag trivs superbra på mitt jobb, även fast lönen inte är så vidare. Men för mig är känslan av att trivas viktigare. Annars gör man ju inte heller ett bra jobb!



Så jag håller med dig i dina tankar!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR