Läkarens utlåtande

I morse var jag på vårdcentralen och visade upp mitt knä. Satsade på att ta mig fram utan kryckor också. Kändes bra till en början, men smärtan kom smygandes till baka. Det känns som att gå på knäskålen kan man säga. Äckligaste smärtan jag känt. Men ska inte använda kryckorna ändå. Ska besöka sjukgymnasten i veckan. Kommer antagligen på träningsprogram från dem. Har antagligen en överansträngning i knät + inflammation.
Ska undvika konditionsträning så mycket som möjligt, men kan testa cykling (på gymmet i lugnt tempo) och simma. I övrigt ska jag inte vara rädd för att träna andra muskelgrupper. Så för mig blev det ett ganska positivt besked. Lyssnar jag bara på kroppen och tränar riktigt mesigt några veckor framöver så är jag antagligen tillbaka på banan igen!
M

japp det har jag =)

// N <3

Gott, nu får du ju träna i alla fall! :)



Sv: Vi är där en vecka, söndag till söndag. Ska bli riktigt skönt att komma iväg! :)

Jobbigt läge /: men det blir säkert bättre!

// N <3

Sv: ja det skall jag allt göra! :) Funderar på att köpa mig en systemkamera. Vill du bli min coach? :)

Nattaly

Sv: Weeeii :) Jag har hittat en canon för ca 4000 som värkar bra. Har läst och forskat som fasiken. Får börja med nått lätt tills jag fattar riktigt :) hihi




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR