Boule i Varberg

Rickard Nilsson 
Amanda

Åh vad konstigt, säg vad du heter så kan jag lägga till dig :)

Svar: Ja visst är det, men undra om det är uppdateringen. För jag tyckte det såg väldigt konstigt ut. Chaarlotte heter jag där :)
Charlotte

Madde

SV: köööp kööp ;)

Svar: Har tyvärr inga pengar nu :/ Börjar inte jobba "på riktigt" förrän i augusti.
Charlotte

Madde

Vad är lustigt?

Svar: Ja att man får ett sådant svar. Att leveransen beror på att du bor där du bor :P
Charlotte

Ida

Det är roligt det där spelet :)

Svar: Ja det är riktigt kul! Men jag kastar mest för skojs skull. Pojkvännen spelar ju på en lite mer högre nivå :D haha!
Charlotte

kul med boule! :D

Svar: Ja, det är riktigt kul. Jag har inte spelat innan jag träffade min pojkvän som spelar. Han har vunnit SM-guld några år i rad :) haha! Så han spelar på en hög nivå, medan jag mest kastar för skojs skull. Brukar ni spela ibland?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR