From my mum´s garden

anna

Åh vad härligt, jag längtar inte till morgondagen haha. Ska jobba natt inatt och sen försöka sova lite innan jag kör till Uppsala, är inte så sugen på att köra bil ensam efter nattjobb - måste verkligen sova först. Kanske tur jag inte sov idag, så jag kan göra det imorgon ;D

Svar: åh! Fy, det kan jag förstå! Du får köra försiktigt, var rädd om dig så att det inte händer dig något.
Charlotte

ottilia

Wow. Fint! Snygg komposition med bladen framför, speciellt eftersom det gröna återkommer i bakgrunden.

Svar: Tack så hemskt mkt :)
Charlotte

Takai;

sååå fin bild! :O duktig du är! :}
vad använder du för en kamera? :O

Svar: Tack så hemskt mycket! :) Glad man blir!Jag fotar med Nikon D90 och ibland min gamla D40. Det gjorde jag nu under SM i Boule t.ex. istället för att byta objektiv så hade jag två kameror på axeln =)
Charlotte

Takai;

svar;
haha, men ååh! :D vad roligt! vad använder du för objektiv då? :} för jag är lite sugen på att önska mig ett nytt i julklapp! :O

Svar: Här kan du se min kamera utrustning. Men mitt macro står inte med där. Ett 40mm som jag köpte förra sommaren. Har inte uppdaterat ännu. Sedan så funderar jag på att köpa ett 50mm 1,4 nu till hösten :)
http://charlottethoren.blogg.se/category/kameravaska.html
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR