Veckans träning

Under veckan har jag varit ute på Power Walk tis-tors och igår spelade jag och Angelika tennis. Jag har inte spelat på många, många år men jag tycker det gick hyfsat bra ändå. Vi sköt bara bort 2 bollar. Haha! Idag mätte jag mig runt magen och bara på 1 vecka har jag minskat 2 cm och tappat 1,5 kg! Känns grymt och ska kämpa ihjäl mig nu så att jag blir av med mina 15 kg. Dock känner jag av mitt knä efter gårdagens tennisspelande, så idag får det bli en vilodag och gymma lite i morgon så att knät får vila. 
 

kul med tennis :D hoppas du får vila upp knäet!<3

Svar: Riktigt kul faktiskt :) Jo, knät får vila nu :(
Charlotte

kul med tennis!

Svar: Riktigt kul, men dock inte bra för knät kände jag :(
Charlotte

RE: hehe näe det förstår jag, det är väldigt mycket start/stopp, vridningar och sånt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR