Bröllop

Har precis träffat bröllopsparet som bokat in fotografering i slutet av denna månad. Vi har planerat kring dagen så att vi båda har lite koll. Det är verkligen kul att ha blivit bokad som bröllopsfotograf. Tänk att någon gillar det jag gör så mycket att de vill att jag fotar deras stora dag! Då blir man lycklig i själen. Nu gäller det att hålla tummarna för att brudparet har tur med vädret.
 
[Bild]

samma här, fick ett mejl förra veckan :)

Svar: Så sjukt roligt! :) Är det i Stockholm du ska fota dem? :)
Charlotte

RE: yes i sthlm :) dock på ett ställe jag aldrig varit på! haha. kommer inte fota inne i kyrkan då jag inte vill det haha, men de tyckte dem var okej :)

Svar: Okej. Spännande! Jag har fotat i kyrka på dop tidigare. Är inte så förtjust i det :D
Charlotte

RE: nej jag är inte alls förtjust i att fota i kyrkan med de objektiv jag har :(

Svar: Vad är det för objektiv? :)
Charlotte

RE: åh kommer inte ihåg vad den heter nu på rak arm, har det uppskrivet.. men är ett telezoom (typ 25-200mm eller något liknande) med bländare på typ f/2.5 haha men kostar runt 10.000 ;)

Svar: Oj jävlar! :) Jag har inte koll på vad alla mina objektiv heter heller :D
Charlotte

RE: finns dock en liknande med f/4 för cirka 6.000 :- å de borde funka inom hus (specifikt kyrkor).. men är osäker.

Svar: Jag ska nog köpa mig ett 50mm när jag får pengar :D
Charlotte

RE: älskar mitt 50mm :) ska du köpa f/1.4 eller f/1.8?

Svar: Jag tänkte 1.4, vilket har du? :)
Charlotte

RE: jag har 1.4 :)

Svar: Det är grymt bra ? :)
Charlotte

RE: haha grymt bra räcker inte, ÄLSKAR DET :D

Svar: ÅH! Nu längtar jag tills jag får pengar i augusti :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR