Dag 2-3

Nu var det ju det här med att blogga om dieten som jag går efter nu. Jag har ätit dåligt nu eftersom jag fortfarande är sjuk. Så fort jag har blivit frisk igen ska jag ta nya tag. Jag har stoppat i mig 1 pannkaka, yoghurt med musli och bär, pytt i panna och en bit köttfärspaj som farmor kom förbi med när hon lämnade alvedon. Jag stack även bort till maxi och köpte mig en drick yoghurt som jag precis druckit upp.
 

Men tack så mkt :)

Svar: Varsågod! Hoppas du får en bra midsommarhelg :) Kram
Charlotte

Linn

Sv: Håller med :) Man blir peppad av att läsa om andras träning tycker jag! :)

Svar: Ja, det blir man verkligen. Jag har varit sjuk sedan i söndags, så störande att jag inte kunnat röra på mig ordentligt. Haft en svacka i några veckor och inte tränat men när man väl får orken och motivationen så blir man sjuk istället. Får försöka se det positivt ändå!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR