Denna veckas rivstart...

gick inte så bra som jag trodde. Jag har ingen ork eller motiovation. Är fortfarande sjuk, snorar och hostar. Så jag orkar inte lägga ner så mycket tid på maten om jag ska vara ärlig. Men jag har hittills märkt att min mage är mindre svullen och känns "plattare", mina toalettbesök har även blivit mer sällan vilket jag ser väldigt positivt. Jag misstänker att jag kan vara känslig mot glutenprodukter. Så känner du att du reagerar när du äter sådant så kanske du också ska prova att minska det intaget.
 
Jag kommer att ta upp bloggandet och följa dieten när jag blivit frisk igen!

jo jag är frisk nu :D

krya på dig :D

Svar: Gud så skönt. Tack! Det kan behövas, var hos doktorn igår igen. Vill bara bli frisk nuu! Ha en skön midsommar!
Charlotte

svar: tack snälla du :)

Svar: Varsågod! Glad midsommar ;)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR