En ganska så bra söndag!

Förmiddagen började nere i tvättstugan, hade inte så mycket tvätt att tvätta faktiskt så skulle blivit klar i god tid om inte pappa hade behövt min hjälp. Jag fick hjälpa honom att bogsera en bil till Tjörn och det var inte den bästa dagen och tidpunkten på året att välja. På vägen hem var det sjukt mycket trafik, så min tvätt låg klar i maskinen och behövde hängas upp. Fick packa den blöta tvätten och åka hem till föräldrarna och låna tvättställ eftersom min tvättid tog slut. Inte så dumt det heller! Jag fick en jättegod middag och mamma hjälpte mig med håret. När jag slingade håret sist så tog det inte så mycket på längderna, nu idag så körde vi i lite där. Blev väldigt nöjd! Under hela helgen har jag saknat min underbara pojkvän som varit i Norge som nu är hemma i Sverigen igen! Längtar så efter honom.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR