Glad midsommar!

Midsommarafton i år kommer att firas väldigt lugnt för min del. Jag kommer att åka hem till mamma och pappa under dagen för att äta mat och bara ta det lugnt. Förkylningen hänger fortfarande kvar och besökte vårdcentralen igår igen eftersom jag var mycket sämre igår och började känna tendenser till bihålsinflammation. Men han tyckte tydligen inte det, men det blev ju bara värre under eftermiddagen/kvällen! Sätter 100 spänn på att det är det.
 
Hoppas ni får en trevligare midsommar än mig!
 
(Bild från förra året)
anna

fin bild! krya på dig :)

Svar: Tack så mycket :) Haft en bra midsommar?
Charlotte

vackert.

Svar: Tackar! :)
Charlotte

Rebecca

SV: Tack så mycket! Detsamma!

Svar: Tack! :) Hur firades din dag igår nu då? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR