Happy Birthday To Me


Idag fyller jag 24 år! När man blir äldre så känns det faktiskt ingen skillnad när man fyller år. Det känns som vilken vanlig dag som helst. Förutom att man får massa grattissms, meddelanden på facebook osv. När man var yngre så kändes det i alla fall annorlunda. Man kunde t.ex. inte så bra och man vaknade super tidigt på morgonen. Så var det i alla fall för mig. Var uppe och tränade tidigt i morse, sedan fick jag frukost hos farmor & farfar. Kära syster kom hit och grattade mig med en bakelse för en stund sedan. Har skrivit ut lite papper som ska skickas iväg och sedan ska jag till nya jobbet på föräldramöte och hälsa alla "nya" föräldrar välkomna. Efter det ska jag få pussa på min fina pojkvän som varit borta över helgen!

svar: jag kollade på två olika filmer igår :)

Hej! Hur mår du idag? Sugen på ett par nya sommarskor? :)

Anna

Stort grattis i efterkott :)



Sv: Åh ja, visst är den fin!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR