Brunch med en vän idag


Första dagen på 2 veckor som jag gör mig i ordning. Man känner sig fräsch! Fortfarande snorig, hes och hosta. MEN är mycket piggare!

Hej! Jag har tagit några testbilder med min nya kamera, och du får gärna säga vad du tycker om dem! :) Jag skulle bli väldigt glad..



http://twinstars.blogg.se/2012/march/rosa.html#comment

svar

nja, de går segt :) tappade motivationen i cirka 1½ månad och nu börja jag igen och tog en promenad och brännde 947 kal så ! :D haha

Ååh vad mysigt, vad glad jag blir för din skull (:

sv: Jo, eller nästan. Bor i Mölndal, men vad sjutton det är ju samma sak nästan;)



Kram

LIENE

Tack att du tror på det:)



Bra att du är mycket piggare nu.

sv: Hihi, jag var i Kungälv igår:)



Jag bor inte så långt från centrum eller hur man ska säga:)

sv: nej vi tog oss en liten åktur bara:) haha^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR