Ett morgonpass på gymmet

I morse vaknade jag vid 8 och begav mig till gymmet, tänkte att det var lika bra att köra då istället för att somna om en stund till. Så nu har man redan fått gjort dagens träning. Hur skönt är inte det då?

- 6 min. uppvärmning
- Lår och vadmuskler
- Mage

okei :)

Hej!

Önskar dig en härlig torsdag:)

Är vädret hos dig lika fint som hos mig? 12 grader och soligt:)

Önskar dig en najs torsdag :)

Allt bra idag? kram

LIENE

sv: Ja, jag ser nu själv nu hur fel det lät:O

Det jag menade är att jag alltid haft något fel på mitt högra öga. Jag har inte haft gråstarr från början, men jag har alltid varit nästan blind på det ögat men plötsligt börjar synen bli bättre.

Önskar dig en fortsatt bra dag! :)

Vet du, jag var i Kungälv idag igen. Hann dock inte skriva det till dig innan jag åkte:(

hej allt bra?

emilia

Lät kul!

Vad ska du göra imorgon [lördag]? :)

härligt att träna!:)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR