Fler läsare

Vad roligt att fler och fler tittar in. Ville mest säga, Hej! Blir väldigt glad av era fina kommentarer. Nu är det läggdags efter en dag med 2 träningspass och plugg.

Sv Skoj att du var med i dagens bloggtips. Svar på om du fick en av dagens platser eller ej ser du här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang-5.html



Där finns även chans att anmäla dig till morgondagens inlägg om du vill - vilket jag såklart hoppas på! :)

Sv låter fint det :) Vad händer imorgon då?

Önskar dig en awesome onsdag! :D

Vendela

Hoppas du får en riktigt bra onsdag! Vad ska du göra idag? :)

EmmaTeiko

sv. jadå! Händer det något roligt under veckan då? :)

EmmaTeiko

Hej! vad fin blogg du har! allt bra? :)

sv: Aha, var du här. Skoj:) Hittade ni på något roligt? Själv hade jag inte så mycket till helg då pojkvännen jobbade dag/kväll både fredagen och söndagen. Men vi fick mys tid på lördagen i alla fall:)

kram

önskar dej en awesome onsdag!

allt bra?

alice ♥

Snygg blogg! :)

LIENE

Vad bra att du blir glad av kommentarer:)

sv: Tack!

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :D

Vendela

sv.Okej! Jag kollar på mästerkocken :) vad har du hittat på idag då?

Agnes

Fin blogg! :)

Bloglovinbyte? :D

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

Härligt blogg, gillar dina bilder skarpt. :) Har du lust med ett bloglovin byte kanske? :')

KRAM

Kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :D Lycka till!

Mysigt:) Jag tycker om Freeport. Vilket berg var ni upp på? Ramberget?

kram

Lovisa

varse:)

jag mår bra men har ont i foten:)

Kul att du blev glad :) Hoppas du haft en fin dag :) Kram

Sanna

Fin blogg! :)

Sv Jag hade tänkt att fixa en del i trädgården idag men regnvädret gjorde att jag struntade i det åsså stack jag iväg och flyttstädade en del i brorsans gamla lägenhet istället. Så nu är det nästan klart :D Hur är det med dig? Har du haft en bra kväll

sv: tack!:)

okej va mysigt!:)

jag svarar på kommentarer, ska snart sova!:)

sv : Tack!

Önskar dig en grym torsdag! ^^

Vendela

sv.Okej! Jag vaknade precis. Vad ska du hitta på idag då?

Sanna

Sv; Tack detsamma! Kram :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR