Fota är roligare än att plugga


Under gårdagen befann jag mig hemma hos Josefine. Vi bestämde oss för att försöka peppa varandra till att bli klara med lite uppgifter som vi har kvar i skolan innan vi börjar med C-uppsatsen. Det gick väl inte framåt i den takt vi önskat, men en hyfsat slapp insatts blev det. Fortsättning på pluggandet fortsätter idag! Kul söndag vi har framför oss.
LIENE

Gott med apelsin!

LIENE

sv: Jag som såg fel. Nu ser jag att det är citron:D

Har du mig på facebook? Jag heter Liene där också, mitt namn så.

Jag vet inte varför vi ska drabbas... men på något sätt tror jag att vi måste bli starkare och vi själva väljer hur, för någonstans långt inuti har jag alltid velat hjälpa andra och nu får jag det på sån här vis.

Oj, jag har helt missat att du bor i Gbg:)



sv: Trist att behöva ägna helgen åt plugg. Själv har jag inte ens klivit ur sängen. Skönt att ligga och dra sig^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR