Nytt träningsschema inför V.14

Genom att träna två 15 minuters pass med ca 6 timmars mellanrum blir förbränningen dubbelt så mycket om man jämför med ett 30 minuters pass per dag. Det bästa är att köra styrketräningen på morgonen och konditionspass på eftermiddagen. Jag har valt att prova styrkan på eftermiddagarna i v. 14. (om jag inte ångrar mig och byter plats på konditionen och styrkan) De dagar du inte styrketränar kan du köra två korta konditionspass.
Fia

Instressant schema.

Vad är ditt mål med all den träningen? Ingen vila?

Jag borde också göra ett träningsschema!

Svara gärna på min "Dagens Fråga" Är du jättegullig!:)

Om inte, hoppas jag du får en jättefin torsdag!:D

Lovisa

Har opererat foten:)

Jag tror att jag på ett ungefär vet vad du menar, men jag har aldrig varit där. Haha illa att man har så dålig koll på stället man bor på, men så kan det vara^^.



Åhh värsta fyndet ju^^

kram

sv;

Tack fina du ^^ Jadå det har jag, har du? :)

Hej nu har jag frågestund på bloggen, skulle vara roligt om du slängde in en fråga eller två :) http://albaa.se/2012/march/fragestund.html#comment

Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Vinnaren av veckansblogg är nu lottad!

http://fotolivets.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-veckansblogg.html

sv: Åh jag vet inte. Blev sugen på att åkt till Freepport nu ju;)

Crosstrainer är förjäkla bra =)

.. fast själv föredrar jag nog att stå 30-60 minuter på crossen ändå. Men minst 2 ggr /dag. Men det är jag det :D Vad gör du idag då?

sv;

Vet faktiskt inte, får ta grejerna som de kommer :) Har inget planerat iaf.. Vad ska du göra själv? :D

sv;

Får önska dig en fortsatt fin lördag istället :D Kram!

anna

Sv: Åh ja, riktigt mumsigt :} men liiite för sött, ska försöka ordna det nästa gång jag försöker! kram!

Sv Det är shoppinghelg i stan denna helgen så vi var inne en sväng igår :) Blir nog samma idag, vad ska du göra?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR