Träna med personlig tränare

I går tränade jag tillsammans med en personlig tränare. Vi gick igenom min rörlighet och lite stretchövningar. Att ha en personligtränare som alltid står bredvid när du tränar och talar om för dig när du gör rätt eller fel kan jag varmt rekommendera! Det kostar dock väldigt mycket pengar, jag är lite sugen på att köra ett 20 dagarsprogram med min PT. Där tränar man mån-fre, får ett kostprogram anpassat efter mig. Det skulle vara perfekt för att uppnå mitt resultat, men jag har INTE pengarna! Detta är något jag ska invenstera i när jag fått jobb.

Något som är väldigt viktigt att tänka på vid träning är de rätta vinklarna. Det blir lätt att man tränar fel och belastar muskler, leder osv fel och detta kan påverka kroppen väldigt negativt.


Mikaela

Du är så duktig! LÄR MIG!

LIENE

Ja, många tränar ju fel.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR