Jobb från augusti

ÄNTLIGEN! Som man kämpat i 3,5 år med studierna. För några veckor sedan började jag skriva ett personligt brev och justera mitt CV. Min telefon ringde stup i kvarten och jag bokade in intervjuer hej vilt. Det kändes nästan svårt att hinna med alla. Till slut fick jag ringa tillbaka och avboka vissa intervjuer då jag hade redan blivit erbjuden några tjänster och det ökade mer och mer, till slut stod jag med 5 tjänster som alla var mina om jag bara ville ha dem! Det har varit många sömnlösa nätter och jag har märkt hur stressad min kropp varit, både för valet av arbetsplats och examensarbetet som nu är inlämnat.

I tisdags hade jag sollat bort 3 av jobben och hade då 2 kvar att välja mellan. Under tisdagen skulle jag också ha bestämt mig för vilken jobb jag ville ha. Jag gillade verkligen båda jobben väldigt mycket och hade svårt att välja. Men jag är nöjd med mitt val och det känns skönt att man äntligen har bestämt sig.  Papprerna ska skrivas på under denna veckan eller början av nästa vecka. Sedan är jag anställd i Kungälvs kommun.

Men gud vad kul med så många erbjudanden! Bättre än inga alls ;)

svar: Det är bara bra tack, själv? :)

Absolut! Sån boost behöver man ibland :)



Allt är bara bra tack, hur är det själv? Hoppas du njutit av solen lika mkt som jag :)

Neha

Allt är bra, hur är det själv?:)

Sv Jodå dagen igår var underbart, vart tjejkväll i göteborg och jag kunde inte haft det bättre =) Idag är det sol (igen) o jag ska njuta av vädret =) Vad ska du göra?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR