Lilla snigel akta dig, akta dig annars tar jag dig!

Liten snigel som kröp förbi häromdagen.


Allt slit med examensarbetet, alla intervjuer och stressen över att besluta sig för vilken arbetsplats man vill börja arbeta på har verkligen gjort mig trött. Nu när man är färdig med examensarbetet och skickat in det så börjar kroppen slappna av mer. Har inte kunnat sova inatt, drömt massa konstiga drömmar. Kaos! Blir väl så när man börjar känna efter och nu är det bara jobb frågan kvar. Vart vill han arbeta?
Den frågan lämnar jag för dagen, nu ska jag bege mig på födelsedagsfirande/inflyttningsfest!

RE: tack vännen :) de är alla tagna i Riga, det står precis under bilderna hihi :D



allt bra annars?

sandra

Haha vilket äckligt motiv men tuff bild du har tagit!



Tack för alla dina grymma kommentarer!

Har sett alla bilder du lagt upp på facebook nu och vet inte alls om jag vill fotografera med dig längre, du är ju grym! Känns som att det är lite mycket den här veckans som kommer med, men veckane fter det kanske? Vill så gärna sparka mig i rumpan och ta tag i det!

sandra

Och fy vad skönt att du är färdig med examensarbetet förresten! Det där med arbetsplats är grymt svårt att välja. Jag hamnade på en skola helt random och jag gillar inte den som arbetsplats men jag älskar mina elever, så det kan bli jobbigt hur man än väljer tror jag..

RE: tack så mycket :)



haha ja ibland missar man sånt :D åh, vad är det för examensarbete? med mig är det helt okej :)

Rania

sv: Diablo III släpptes ju i veckan, så blivit ganska mycket med det, annars typ League of Legends och lite Zelda :) Ja det förstår jag! Jag hoppas jobben ökar för mig med.

Hihi det blev en del :P I fredags bakade vi chokladbollar, kladdkaka, kardemummabullar och banankaka. Igår gjorde jag rosenbröd, tekakor och drömrulltårta :)

uäää!! hatar sniglar ^^ Men bilden var cool!

Neha

tycker mördar sniglar är läskiga..




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR