Play

Sv Ja jag vet hur det var, jag hittade många gånger undanflykter till att inte sätta mig med plugget när jag egentligen skulle det...



Allt bra annars?

Anna

Sv: Åh ja, grillat vore underbart!

Rania

sv: tack! Ja riktigt roligt, bara fotar och sitter vid datorn nu för tiden, det kliar i fingrarna att få arbeta med händerna lite mer :)

Rania

sv: Vad handlar ditt examensarbete om? :D Skönt att det snart är över! Du tar alltså examen nu? skoj! Härligt att du får tid för kameran/annat sen :) tack, ha en bra helg du med!!

Rania

sv: oh, det låter intressant! och roligt att du kommer få jobb direkt!! låter bra med en paus från det man sysslar med för att göra något annat, det har jag tagit i veckan och spelat dataspel istället haha!

sv Jodå det är kalasfint här, jag väntar på att gubben ska komma hem från jobbet. Sen ska jag nog baka nåt med tvååringen - har du nåt förslag på nåt enkelt? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR