Fotomässan i Stockholm 23:e - 24:e november 2012

I lördags morse åkte jag och min vän Martina mot Stockholm. Vi tog flyget tidigt på morgonen och under lördagen i huvudstaden blev det shopping, fika och middag. Tog ett glas vin till maten och sedan var man dödstrött, haha! Vi var inte ute speciellt sent eftersom vi skulle besöka fotomässan i Älvsjö under söndagen. Vi steg upp vid 8 och åt då en mysig hotellfrukost, men vi satt för länge så det blev löpning till tåget för att inte komma för sent. Vi glömde alla biljetter på hotellrummet, men detta löste sig bra. Vi kom bara 5 minuter för sent till "föreläsningen" vi hade planerat att starta dagen med. Intresant och givande. Den handlade om bröllopsfotografering. 
 
Vi lyssnade på några andra föreläsare också, bland annat fick jag stå modell uppe på scenen där han gav 5 tips på att fotografera i dåligt ljus. Jag fick en signerad bok av Bingo Rimer också, det var nog det coolaste på hela dagen ;) haha! Sen att man fick följa med honom på 1 timmes fotosafari där han berättade om Lumix produkter och lite tips inom fotografering. Bingo är en skön snubbe, många skratt under den timmen! Vilken inspiration jag fick, nya idéer och ny energi!
 
Det fanns tidningar att köpa för en tjuga! Jag hade inte så mycket plats och tid faktiskt så jag köpte bara 3 tidningar och en ny kameraväska blev det. Grymt bra pris! Och bra för ryggen när man ska iväg på sina fotouppdrag. Bild kommer väl upp någon dag. (När tid finns, titta bara på hur sent detta inlägget kommer upp, onsdag idag ju!) Under lördagen köpte jag mig faktiskt en ny kepa. Lila, skitsnygg! Bild finns nedan. 
 
Jag måste nog besöka Stockholm lite oftare för att börja gilla staden. Känner mig vilse där! haha! 
 
 
 
 
 
 
Sammanfattning: En fantastisk helg, ser fram emot nästa års fotomässa. 
 
 

Snyga bilder på din header!

Svar: Tack så mycket! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR