Glutenfritt och mjölkfritt

Nu krånglar min mage väldigt mycket IGEN! Jag har ingen aning om vad det beror på, men trött på det är jag. Efter jag ätit sväller den upp som en ballong, ser ut som att jag är gravid och det är jag INTE! Har nu bokat en tid hos doktorn den 3:e december för att försöka få hjälp igen med detta. Hoppas jag träffar rätt läkare! Fram tills dess skulle jag utesluta gluten, men kom på att det har jag gjort ett tag nu och kör istället mjölkfritt och glutenfritt. Dagens frukost bestod av yoghurt, musli och en frukt. Magen reagerade inte på detta och det gjorde den igår då jag åt vanlig yoghurt med glutenfri musli. Min mage blev en aning svullen efter lunchen idag, men det gick ner hyfsat fort. Gluten och mjölkfritt även där. Ska prova fram till december så får vi se vad som händer. 
 
Magen när den fått lite mat i sig ;)
 
Dagens frukost!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR