Kommer sakna Sportlife!

Har nu tränat några gånger med pojkvännen på Sportlife. Fick en gratisvecka. Det har varit grymma pass, min träningsvärk ska vi inte prata om. Idag blev det inte så mycket styrka för mig, däremot blev det kondition. Cykel, och löpband. Sista minutrarna var riktigt jobbiga. Fick blunda på cykeln för att inte svimma. Såg inte vad det stod på skärmen. Körde nog lite föööör hårt ;)
Testade att springa i 4 minuter, knät kändes ok. Får se hur det känns i morgon. Nu hinner jag inte träna något mer på Sportlife innan gratisveckan går ut. Åker till Stockholm på lördag morgon och kommer hem söndag kväll igen. Kommer sakna att träna på Sportlife med pojkvännen. Sugen på att börja där, men väntar nog ett tag till med det. Mitt kort jag har nu kostar ju inte så mycket, snål som man är!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR