Boule 2013?

Fick frågan om inte jag ska skaffa mig licens och börja spela boule nästa år. Kul när man får den frågan för att personen som frågar vill börja spela tillsammans. Jag tränade ju lite i somras, men knappt kastat det senaste. Senast var ju förra helgen, men det gick ju riktigt kast. Man tappar det fort när man inte håller igång med träningen. Det vore såklart grymt kul att börja spela, men vem ska ta alla bilder på spelarna om jag står och spelar? Jag ska försöka ge det en chans, kul att utmana sig själv och se sin utveckling. OM det nu blir någon utveckling! Det kan bli intressant att se. Lite småtävlingar kan bli skoj, men inget SM. Det måste ju dokumenteras med bilder och filmer när pojkvännen vinner SM-Guld
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR